ارزان ترین هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. تور آنتالیا بهار 95این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.امکانات این هتل شاملرستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و… . مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل ساخته شده است . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

امکانات هتل :

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعتهتور آنتالیا اردیبهشت 95 و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ،اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .تور آنتالیا بهار 95

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ،تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا بهار 95

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. تور آنتالیا بهار 95قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا ارزان

تور آنتالیا قیمت مناسب

تور آنتالیا ارزان قیمت

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا فوری

تور آنتالیا دقیقه 90





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: